Πραγματοποιήθηκαν και φέτος οι επαναληπτικές εξετάσεις στο μάθημα της χημείας.
Τα θέματα :
και οι προτεινόμενες ( από εμένα ) απαντήσεις / λύσεις μαζί με μια ένδειξη πιθανής μοριοδότησης ( σημειωμένα με πράσινο αριθμό )
Θέλοντας να γράψω λίγα λόγια το διαγώνισμα των επαναληπτικών εξετάσεων θα έλεγα :
- Διαγώνισμα της ίδιας φιλοσοφίας με το αντίστοιχο για τα ΓΕΛ της "regular season". Πάρα πολλά θέματα , μέτριας ( προς το δυσκολότερο ) δυσκολίας. Το κριτήριο της επιτυχίας είναι πάλι η ικανότητα το μαθητή να ασχοληθεί ( πετυχημένα ) με όσο περισσότερα θέματα μπορεί ( "κλειδί" πάλι ο χρόνος ). Πολύ γράψιμο.
- Α1 έως Α5 : Τίμια πολλαπλής επιλογής και καλοδιατυπωμένες προτάσεις Σ/Λ.
- Β1 και Β2 : Εξαιρετικά θέματα ( κάπου τα έχουμε ξαναδεί σε πανελλαδικές ; )
UPDATE : Το θυμήθηκα ... το θέμα είναι το Β1 του 24151 της ΤΘ που κληρώθηκε ( και επιλέξαμε ) φέτος στο σχολείο μας !!!
- Β3 : Κλασικό θέμα αυξημένης δυσκολίας. Εκτιμώ ότι αδικείται από την μοριοδότηση.
- Β4 : Κλασικό θέμα. Η χρήση των "χ" και "y" από την εκφώνηση ίσως μπερδέψει - προς στιγμή - την επίλυση του.
- Γ1 - α : Δύσκολο δέντρο που "ξεκλειδώνει" από την γεωμετρία των δεσμών sp2. Πρώτη φορά συναντάμε - σε θέματα πανελληνίων - τέτοιο ξεκλείδωμα.
- Γ1- β : Εύκολο
- Γ2 : Κλασικό θέματα ( για πάντα σοβαρά προετοιμασμένους μαθητές ).
- Γ3 - α , β : Εύκολο . Στο συγκεκριμένο θέμα φανερώνεται χαρακτηριστικότατα η νέα ( ? ) προσέγγιση στον τρόπο της θεματοδοσίας. Οι τιμές ΔΗ στρογγυλοποιούνται ώστε η άσκηση να αναδείξει τον χημικός της χαρακτήρα. Θυμηθείτε τις τιμές ΔΗ στο αντίστοιχο θέμα του 2020. ( ΜΘΝΤ ΓΜΣ )
- Γ3 - γ : Κλασικό θέμα.
- Δ1 : Οξειδοαναγωγική ογκομέτρηση ... εξαιρετικό. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ μπας και καταλάβουν μερικοί ότι ογκομέτρηση δεν σημαίνει n(ογκο) = n(προτ). Την κάνω ΚΑΙ σε εργαστήριο αναδεικνύοντας τον ρόλο του KMnO4 και ως δείκτη.
- Δ2. : Κλασικότατο θέμα ( που κάτι μου λέει ότι εδώ οι βαθμολογητές θα δούνε "πράματα και θάματα" )
- Δ3 : εξαιρετικό μαθηματικό στήσιμο της άσκησης ( το κλέβω ).
- Δ4 : ο συνδυασμός της σοβαρότητας της άσκησης (+) κούραση το κάνει πολύ απαιτητικό.
Καλά αποτελέσματα στους συμμετέχοντες και καλή δύναμη στους βαθμολογητές ( τους λυπάμαι ).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου