Καλησπέρα σας, θα ηθελα να ρωτησω το εξής. Η καθηγητρια μας σημερα στο σχολείο, μας έκανε την ιδια ασκηση, αλλα μας ειπε οτι οι συγκρούσεις συμβαινουν μεταξυ μονο δυο μορίων. Αρα πρεπει να παρουμε τις μισες γραμμες απο αυτες που εχετε εσεις. Δηλαδη δεν μπορει να συγκρουεται ενα κοκκινο με δυο πρασινα ταυτοχρονα. Ετσι μας βγηκε αλλης ταξης, νομίζω 1ης,( δεν θυμαμαι καλα γιατι καπου αρχισα να μπερδευομαι :-)
Καλησπέρα ( και ευχαριστώ για τον σχολιασμό ). Κατ' αρχάς πρέπει να θυμίσω ότι αναφορά του σχολικού βιβλίου δεν έχει εκφώνηση όποτε όλοι κάνουμε εκτιμήσεις ( είναι το περίφημο "τι εννοεί ο ποιητής" ). Η εκδοχή που παρουσιάζω είναι μια ερμηνεία περίπου 10 συναδέλφων ( μεταξύ αυτών και εγώ ) με τους οποίους συζήτησα το θέμα πριν το αναρτήσω. Εμείς έτσι αντιλαμβανόμαστε το σχήμα ( που για να μην αδικήσω την καθηγήτριά σου ) σε ένα θέμα - που ξαναγράφω - δεν έχει εκφώνηση. Ωστόσο ... έχω ότι αίσθηση ότι η προσέγγιση της συναδέλφου μου βγάζει όλες τις αντιδράσεις ως αντιδράσεις 1ης τάξης ( αφού όπως μου γράφεις "οι συγκρούσεις συμβαινουν μεταξυ μονο δυο μορίων" ) το οποίο δεν οδηγεί σε άσκηση ( αν υποθέσουμε ότι το παράθεμα είναι μια άσκηση ).
Καλησπέρα σας, θα ηθελα να ρωτησω το εξής. Η καθηγητρια μας σημερα στο σχολείο, μας έκανε την ιδια ασκηση, αλλα μας ειπε οτι οι συγκρούσεις συμβαινουν μεταξυ μονο δυο μορίων. Αρα πρεπει να παρουμε τις μισες γραμμες απο αυτες που εχετε εσεις. Δηλαδη δεν μπορει να συγκρουεται ενα κοκκινο με δυο πρασινα ταυτοχρονα. Ετσι μας βγηκε αλλης ταξης, νομίζω 1ης,( δεν θυμαμαι καλα γιατι καπου αρχισα να μπερδευομαι :-)
ΑπάντησηΔιαγραφήευχαριστω πολυ για τον χρονο σας
Καλησπέρα ( και ευχαριστώ για τον σχολιασμό ). Κατ' αρχάς πρέπει να θυμίσω ότι αναφορά του σχολικού βιβλίου δεν έχει εκφώνηση όποτε όλοι κάνουμε εκτιμήσεις ( είναι το περίφημο "τι εννοεί ο ποιητής" ). Η εκδοχή που παρουσιάζω είναι μια ερμηνεία περίπου 10 συναδέλφων ( μεταξύ αυτών και εγώ ) με τους οποίους συζήτησα το θέμα πριν το αναρτήσω. Εμείς έτσι αντιλαμβανόμαστε το σχήμα ( που για να μην αδικήσω την καθηγήτριά σου ) σε ένα θέμα - που ξαναγράφω - δεν έχει εκφώνηση. Ωστόσο ...
ΑπάντησηΔιαγραφήέχω ότι αίσθηση ότι η προσέγγιση της συναδέλφου μου βγάζει όλες τις αντιδράσεις ως αντιδράσεις 1ης τάξης ( αφού όπως μου γράφεις "οι συγκρούσεις συμβαινουν μεταξυ μονο δυο μορίων" ) το οποίο δεν οδηγεί σε άσκηση ( αν υποθέσουμε ότι το παράθεμα είναι μια άσκηση ).
Αυτά ...