Τελικά δεν πέσαμε - πολύ - έξω.
Οι μαθητές "έγραψαν" στην Χημεία καλύτερα από πέρυσι. Μπορεί όπως έχουμε ξαναπεί η εξέταση να απαιτούσε πιο πολύ προσπάθεια αλλά ... "μόρια υπήρχαν". To 100 μπορεί να ήταν δυσκολότερο από κάθε άλλη φορά ( λόγω των κακών εκφωνήσεων στο B1α και στο Δ4 ) αλλά για τους μαθητές ήταν πιο εύκολο να ξεπεράσουν το 18 ( 90/100) και να παρουσιάσουν άριστη επίδοση.
Συγκριτικά από το 2009 έως το 2014 ...
Οι μαθητές έγραψαν ελαφρώς καλύτερα από πέρυσι . Η εκτίμηση μου είναι ότι οι μαθητές του 0-5 έφτασαν στην ζώνη του 5-12 ( 5 πολλαπλής στο 1ο θέμα δεν είχε συμβεί ΠΟΤΕ .... όλο και κάποιο Σ/Λ υπήρχε ή κάποιο αντιστοίχησης - συμπλήρωσης υπήρχε ) , ενώ αυτοί του 12-15 ή του 15-18 μπόρεσαν να "ανέβουν" μια κατηγορία.
Η αλλαγή της ομάδας θεματοδόσίας αποτυπώνεται στην διακοπή της πτωτικής πορείας του ποσοστού των αριστούχων .
Ένας άλλος συγκριτικός πίνακας που δείχνει την διακοπή της γενικότερης πτωτικής πορείας των επιδόσεων των μαθητών είναι και ο παρακάτω ...
Η βελτίωση είναι ιδιαίτερα αισθητή στο σταθμισμένο μέσο όρο ( που προκύπτει από το σύνολο των επιδόσεων ) αλλά φαίνεται και στους δύο άλλους σταθμισμένους ΜΟ που εστιάζουν στις υψηλές βαθμολογίες ...
Καλό Καλοκαίρι ...
Οι μαθητές "έγραψαν" στην Χημεία καλύτερα από πέρυσι. Μπορεί όπως έχουμε ξαναπεί η εξέταση να απαιτούσε πιο πολύ προσπάθεια αλλά ... "μόρια υπήρχαν". To 100 μπορεί να ήταν δυσκολότερο από κάθε άλλη φορά ( λόγω των κακών εκφωνήσεων στο B1α και στο Δ4 ) αλλά για τους μαθητές ήταν πιο εύκολο να ξεπεράσουν το 18 ( 90/100) και να παρουσιάσουν άριστη επίδοση.
Συγκριτικά από το 2009 έως το 2014 ...
Οι μαθητές έγραψαν ελαφρώς καλύτερα από πέρυσι . Η εκτίμηση μου είναι ότι οι μαθητές του 0-5 έφτασαν στην ζώνη του 5-12 ( 5 πολλαπλής στο 1ο θέμα δεν είχε συμβεί ΠΟΤΕ .... όλο και κάποιο Σ/Λ υπήρχε ή κάποιο αντιστοίχησης - συμπλήρωσης υπήρχε ) , ενώ αυτοί του 12-15 ή του 15-18 μπόρεσαν να "ανέβουν" μια κατηγορία.
Η αλλαγή της ομάδας θεματοδόσίας αποτυπώνεται στην διακοπή της πτωτικής πορείας του ποσοστού των αριστούχων .
Ένας άλλος συγκριτικός πίνακας που δείχνει την διακοπή της γενικότερης πτωτικής πορείας των επιδόσεων των μαθητών είναι και ο παρακάτω ...
Η βελτίωση είναι ιδιαίτερα αισθητή στο σταθμισμένο μέσο όρο ( που προκύπτει από το σύνολο των επιδόσεων ) αλλά φαίνεται και στους δύο άλλους σταθμισμένους ΜΟ που εστιάζουν στις υψηλές βαθμολογίες ...
Καλό Καλοκαίρι ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου