Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2020

Αλγεβρική μέθοδος εύρεσης της Ενέργειας ενεργοποίησης ( Ea ) σε δεδομένο ενεργειακό διάγραμμα

 Η εύρεση της τιμής της ενέργειας ενεργοποίησης ( Ea ) και της μεταβολής της ενθαλπίας από δεδομένο ενεργειακό διάγραμμα με απασχολούσε καιρό, μιας που διαπίστωνα ότι οι μαθητές συνήθως απαντούν "μηχανικά" αλλά κυρίως γιατί "φύτευαν" το πρόσημο του ΔΗ χωρίς επαρκή αιτιολόγηση.

Στο παρακάτω βίντεο παρουσιάζεται ένας τρόπος επίλυσης του συγκεκριμένου θέματος που βγάζει αυτόματα και το ( σωστό ) πρόσημο στην τιμή της Ea και της ΔΗ.


και το pdf της άσκησης :

4 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Αντώνη. Βλέπω πήρες φόρα! Πολύ ωραία τα βίντεο με εξηγήσεις to the point, χωρίς φλυαρίες. Στα προηγούμενα βίντεο είχα πρόβλημα με τον ήχο (χαμηλή ένταση) αλλά σε αυτό είναι εντάξει.
    Υ.Γ. Σου είναι εύκολο να μου περιγράψεις πως κάνεις τα βίντεο; Έχω φτιάξει και εγώ μερικά βίντεο τα οποία θέλουν εξεργασία. Στα βίντεο αυτά γράφω τη λύση ζωντανά με γραφίδα αλλά μου άρεσε και ο τρόπος με τον οποίο εμφανίζονται οι λύσεις.
    Τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Σάββα ... θα φτιάξω ένα βίντεο πως φτιάχνω βίντεο ( LOL ) και θα το ανεβάσω στον "εσύ σωλήνα" για το έχεις .

      Ο ήχος θέλει όντως βελτίωση αλλά ακόμα δεν έχω βρεί χρόνο να ψάξω προγράμματα που θα τον ενισχύουν ( με τον τρόπο που θέλω εγώ ).

      Διαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...