Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2020

Αρχή Le Chatelier - Διαγράμματα u - t

 Το πιο "δυνατό" θέμα της περσινής σειράς διαγωνισμάτων που δημοσίευσε η παρέα μας ( Μπόκαρης - Παπαδημητρίου - Πέτσιος - Τσαφόγιαννος - Χαρκοπλιάς - Μπαλτζόπουλος ) ήταν το Δ4 στο διαγώνισμα της Χημικής Ισορροπίας .   

Το θέμα άρεσε πάρα πολύ σε εμένα ( το έβαλα σε όλα τα τμήματα που δίδαξα πέρυσι τον Νοέμβριο του 2019 ) άρεσε όμως και σε πολλούς άλλους. Κάποιοι από αυτούς το έβαλαν και στις πανελλήνιες του Ιουνίου του 2020 ...   

Με αυτό ( αυτούσιο ) το θέμα θα κλείσω την ενότητα της Χημικής Ισορροπίας για φέτος.

Τo "πι-ντι-εφ" της ανάρτησης :

7 σχόλια:

  1. Γεια σου Αντώνη.
    Πολύ ωραίο αυτό το θέμα της ανάρτησης όπως και το προηγούμενο.
    Ήταν από τα θέματα που με άρεσε και το έκανα στους μαθητές μου και με διάφορες παραλλαγές. Συγχαρητήρια στο συνάδελφο που το σκέφτηκε.
    Τέτοια θέματα πρέπει να μπαίνουν σε εξετάσεις ξεχωρίζοντας αυτόν που έχει χημική σκέψη από αυτόν που απλά αποφάσισε να διαβάσει μόνο στη Γ λυκείου και ακολουθεί μεθοδολογίες.
    Τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια χαρά Σάββα ,

    για το θέμα τι να πούμε !!! Όλη η θεωρία των παραγόντων της θ.Χ.Ι. σε μια άσκηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ καλή ανάλυση, όπως βέβαια και το θέμα του διαγωνίσματος.

    Μήπως μπορείτε να μου πείτε τι χρησιμοποιείτε και γράφετε έτσι στο video; Φαντάζομαι ότι είναι κάποια γραφίδα. Ποια είναι και ποιο πρόγραμμα χρησιμοποιείτε;

    Ευχαριστώ

    Δημήτρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείτε να μου στείλετε το mail σας μέσω της φορμας επικοινωνίας του blog ( πάνω δεξιά )
      και θα σας στείλω ένα αρχείο που εχω ετοιμάσει που δίνει οδηγίες. Δεν μου είναι κόπος , το έχω έτοιμο. Μόνο που θα σας το στείλω την Κυριακή μιας που χρειάζομαι μια ημέρα αποτοξίνωσης από τα PC-ιά.

      Διαγραφή
    2. κ. Μπαλτζόπουλε καλημέρα, σας έστειλα το mail μου μέσω της φόρμας επικοινωνίας του blog σας. Δεν γνωρίζω αν το λάβατε. Όταν έχετε λίγο χρόνο διαθέσιμο, θα ήθελα την απάντησή σας. Ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  4. Δημήτρη κάνε μια άλλη μια προσπάθεια. Δεν έχει έρθει τίποτα και σήμερα η google είχε ένα θεματάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...